Gyakori kérdések - Bácsvíz küldetés

1. Nem sikerül letöltenem az alkalmazást a telefonomra. Mit tegyek?

A V-GO alkalmazás a Google Play-ben és az AppStore-ban is megtalálható, tehát valamennyi olyan Android és iPhone telefonra telepíthető az alkalmazás, melyen az alkalmazás által támogatott verziószámú operációs rendszer fut.

2. Nem boldogulok az alkalmazás használatával. Hogyan kaphatok segítséget?

A legegyszerűbben észrevételeidet, tapasztalataidat a v-go@mi6.hu e-mail címre tudod megküldeni nekünk. Kérjük, hogy próbálj meg minél több adatot, információt megadni a tapasztalataidról. Ezek segítik szakértő munkatársainkat a hatékony fejlesztésben, kivizsgálásban és javításban. Köszönjük az együttműködésedet!

3. Hiába adom meg az adataimat a regisztrációkor, nem enged tovább a regisztrációs űrlapon. Mit tegyek?

Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a v-go@mi6.hu e-mail címen!

4. Mit tegyek, ha a regisztráció után nem kaptam meg a szülői nyilatkozatot?

A szülői nyilatkozatot minden, 16. életévét be nem töltött játékosnak ki kell töltenie. Ha nem érkezett meg a szülői nyilatkozatot tartalmazó e-mail, kérjük, hogy írja v-go@mi6.hu e-mail címre, és mi azonnal elküldjük neked!

5. Mit tegyek, ha a regisztráció során nem kaptam megerősítő linket?

a) A visszaigazoló e-mailek kiküldését egyes levélszolgáltatók különböző átfutási idővel teljesítik. Várj mindenképp pár percet, vagy ellenőrizd, hogy az email nem került-e a levélszemét mappába.

b) Elképzelhető, hogy a regisztráció során elírtad az email-címed. Próbáld meg az elfelejtett jelszó funkcióval ezt ellenőrizni, és újra küldeni az aktiváló emailt. Amennyiben továbbra is hibát jelez, kérjük, jelezd nekünk a v-go@mi6.hu e-mail címen.

6. Nem tölti be az alkalmazás a kezdőképernyőt. Mi lehet a probléma?

Kérjük, ellenőrizd mobiltelefonodon az internetkapcsolatot. Az alkalmazás internetkapcsolat nélkül nem érhető el. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, kérjük jelezd nekünk a v-go@mi6.hu e-mail címen

7. Miután beléptem az applikációba, több küldetés is megjelenik. Mindegy, hogy melyiket töltöm ki?

A tanulmányi versenyen a kis piros zászlóval megjelölt küldetés megkezdésével és befejezésével tudsz részt venni.

8. A menüben látom, hogy help-desk funkció is van. Az mit jelent pontosan?

Ha rákattintasz, megjelenik egy párbeszéd ablak, ahová beírhatod az aktuális kérdésed a tanulmányi versennyel kapcsolatban, vagy, ha nehézséget okoz az applikáció használata. Pár órán belül választ fogsz rá kapni.

9. Csak mobil telefonon keresztül lehet részt venni a versenyben?

Nem, az applikációt le lehet tölteni asztali gépre, laptopra is.

10. Hogyan tudom letölteni az applikációt asztali gépre?

Keresd fel a v-go.hu oldalt, és ott kattints az „Asztali nézet” lehetőségre!