Gyakori kérdések - Bakonykarszt küldetés

1. Hogyan és honnan lehet letölteni a V-GO alkalmazást?

Az alkalmazás letölthető androidos és iPhone-os telefonra is a Google Play áruházból, illetve az AppStrore-ból a V-GO alkalmazásra való keresés után. A pályázati felhívásban a közvetlen link is megtalálható.

2. A letöltés és a telepítés után, illetve használat közben hibát jelez az alkalmazás. Mi a teendőm?

Kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a következő email címen keresztül: v-go@mi6.hu, vagy közvetlenül a Help-desk funkcióra kattintva. A levélben mindenképpen jelezd, hogy milyen problémával találkoztál az alkalmazás használata közben.

3. A bejelentkezés nem sikerült.

Amennyiben nem sikerült bejelentkezned, úgy ellenőrizd újra a bejelentkezési email címed, illetve a jelszavad. Ha ezek után sem sikerül bejelentkezned, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a következő email címen keresztül: v-go@mi6.hu, vagy közvetlenül a Help-desk funkcióra kattintva. A levélben mindenképpen jelezd, hogy milyen problémával találkoztál

4. Elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyek?

Ha elfelejtetted a bejelentkezési jelszót, akkor van rá lehetőség új jelszót beállítani az „Elfelejtett jelszó” gombra kattintva. Kérlek kövesd az utasításokat!

5. Van külön szabály a jelszóhoz?

A jelszavad kiválasztásánál csak egy szabály van: Minimum hat karakter hosszú legyen, ezen belül te döntheted el, hogy milyen karaktereket használsz.

6. Regisztráció nélkül lehet használni az alkalmazást?

Nem, mindenféleképpen regisztrálni szükséges az alkalmazás használatához. Ha nincs esetleg e-mail címed, akkor van lehetőséged az egyik szülőd/hozzátartozód email címével is regisztrálni. A regisztráció lehetséges Facebook, Google, vagy Apple profillal is.

7. Nem érkezett megerősítő email a regisztráció során. Mi a teendőm?

Kérlek ellenőrizd újra az email fiókodban, illetve nézd meg a „spam” mappát is. Továbbá szolgáltatónként eltérhet a visszaigazoló email kiküldésének átfutási ideje. Amennyiben nem kapod meg a megerősítő e-mailt, vedd fel velünk a kapcsolatot a következő email címen keresztül: v-go@mi6.hu 

8. A települési listában nem jelenik meg az én településem. Mi a teendőm?

A településed nevének első három karakterét kezd el beírni, és a felugró listából válaszd ki a te településed. Amennyiben nem találod, úgy írj be további karaktereket. Ha egyáltalán nem jelenik meg a településed, úgy kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a következő email címen keresztül: v-go@mi6.hu, vagy közvetlenül a Help-desk funkcióra kattintva.

9. Az iskolai listában nem jelenik meg az iskola, ahová járok. Mi a teendőm?

Az iskolád első három karakterét kezd el beírni, és a felugró listából válaszd ki az iskolát, ahová jársz. Amennyiben nem találod, úgy írj be további karaktereket. Ha egyáltalán nem jelenik meg az iskolád, úgy kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a következő email címen keresztül: v-go@mi6.hu, vagy közvetlenül a Help-desk funkcióra kattintva.

10. Mire számíthatok a küldetés során?

A küldetés kiválasztásával veszel részt a Bakonykarszt Vízőrzők tanulmányi versenyén. A küldetés során egy 10 tesztkérdésből álló kérdéssorra kell válaszolnod.